200+ TESZTELT ÉS BEVÁLT HOOK FORMULA, AMIVEL ELKÉSZÍTHETED A KÖVETKEZŐ GYŐZTES HIRDETÉSEDET, MÉG MA!
A videós hirdetések tarolnak a közösségi oldalakon és a népszerűségük töretlenül nő.
A videód első 2-3 másodperce dönti el, hogy tovább nézik-e vagy sem. Ezért kritikus egy jó Hook.
Magyarul horog, a videós hirdetésed első 2-3 másodperce, amire ráharap az ideális vásárlód.
Tehát egy jó hook-kal megállítod a görgetésben és tiéd a figyelme.
200+ TESZTELT ÉS BEVÁLT HOOK FORMULA, AMIVEL ELKÉSZÍTHETED A KÖVETKEZŐ GYŐZTES HIRDETÉSEDET, MÉG MA!
A HIRDETÉSEK EGYRE DRÁGÁBBAK ÉS CSÖKKEN AZ ÁRRÉSED?
- Magas költségek: A hirdetések árai évről-évre emelkednek, mintha árral szemben úsznál
- Figyelem-deficit: A vásárlók figyelmi görbéje egy aranyhaléval vetekszik
- ROAS problémák: Nehéz fenntartani vagy növelni a megtérülést, különösen friss hirdetések nélkül
- Idő hiánya: Ezer dolgot kell kézben tartanod, miközben a kreatívok egy külön embert igényelnének
VILLÁMGYORSAN SZEMÉLYRE SZABHATÓ HOOK-OK 3 LÉPÉSBEN
Válassz célt
A vásárláshoz vezető lépcsőfokoknak megfelelően állítottuk össze a Hook-okat.
Helyettesítsd be
Formulákat kapsz, amiket másodpercek alatt a te Márkádra szabhatsz.
Adj el többet
Egy jó Hook, akár 3-4x eredményeket hozhat = több eladás, alacsonyabb CPA.
HOOK FORMULÁK
GYŐZTES KREATÍVOKHOZ
#001
Probléma Fókuszú Hook
- Mikor használd: Amikor közvetlenül a célcsoport fájdalompontjaira szeretnél fókuszálni és azonnali figyelmet akarsz generálni.
- Előny: Az ilyen típusú Hook-ok azonnal relevánsak a célcsoport számára, mivel közvetlenül a problémáikra koncentrál, ami növeli az érdeklődést a megoldásod iránt.
#002
Előny Fókuszú Hook
- Mikor használd: Amikor a terméked vagy szolgáltatásod előnyeit szeretnéd hangsúlyozni.
- Előny: Ez a típus a pozitívumokra fókuszál, bemutatva, hogyan teheti jobbá a vásárló életét a terméked/szolgáltatásod, ami inspiráló és motiváló hatással bír.
#003
Termék Fókuszú Hook
- Mikor használd: Amikor konkrétan a termékedet vagy szolgáltatásodat szeretnéd bemutatni.
- Előny: Segít abban, hogy a terméked vagy szolgáltatásod kiemelkedjen a tömegből, ráirányítva a figyelmet a különleges jellemzőire vagy előnyeire.
#004
Oktató Hook
- Mikor használd: Amikor információt szeretnél megosztani, vagy tanítani szeretnél valamit a célcsoportodnak.
- Előny: Szakértőként, megbízható forrásként pozícionál, ami építi a márkád hitelességét és erősíti az ügyfélkapcsolatokat.
#005
Figyelemfelkeltő Hook
- Mikor használd: Amikor ki akarsz tűnni a zajból és azonnal szeretnéd megragadni a célközönség figyelmét.
- Előny: Erős első benyomást tesz, ami növeli az esélyét annak, hogy az emberek emlékezni fognak a hirdetésedre és foglalkozni fognak vele.
#006
Egyéb Hook
- Mikor használd: Amikor valami egyedi és kreatív megközelítést szeretnél alkalmazni, ami nem illeszkedik a fenti kategóriákba.
- Előny: Segít abban, hogy a márkád vagy üzeneted kiemelkedjen, egyedi és emlékezetes módon kommunikálva a célközönségeddel.
TÖLTSD LE A 200+ HOOK FORMULÁT!
Készíts bivalyerős kreatívokat villámgyorsan a Scrollstopper Hook formulák segítségével!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Mivel a videós hirdetések egyre népszerűbbek, ezért a táblázatot úgy alakítottuk ki, hogy egyszerűen és gyorsan válogathass „üzenet hook”-okat a videóidhoz.
Természetesen statikus (kép) és szöveges hirdetésekben is használhatóak.
A videóhirdetések esetében a hook az a rövid, ütős elem, amely az első néhány másodpercben megragadja a nézők figyelmét és ösztönzi őket a videó további megtekintésére.
Gondold végig, milyen üzenetet szeretnél közvetíteni, és válaszd ki azt a hookot, amelyik legjobban illeszkedik a videód témájához és célközönségéhez.
A hirdetési platformok nem adnak közvetlenül olyan metrikát, amivel ezt mérheted. A jó hír viszont, hogy ezt beállíthatod magadnak. A bevett gyakorlat, hogy a Megjelenések számát elosztod a 3 másodperces videó megtekintésekkel. Csak szólj a hirdetéskezelődnek és ő tudni fogja, miről van szó.