200+ TESZTELT ÉS BEVÁLT HOOK FORMULA, AMIVEL ELKÉSZÍTHETED A KÖVETKEZŐ GYŐZTES HIRDETÉSEDET, MÉG MA!​

A videós hirdetések tarolnak a közösségi oldalakon és a népszerűségük töretlenül nő.

A videód első 2-3 másodperce dönti el, hogy tovább nézik-e vagy sem. Ezért kritikus egy jó Hook.

Magyarul horog, a videós hirdetésed első 2-3 másodperce, amire ráharap az ideális vásárlód.

Tehát egy jó hook-kal megállítod a görgetésben és tiéd a figyelme.

200+ TESZTELT ÉS BEVÁLT HOOK FORMULA, AMIVEL ELKÉSZÍTHETED A KÖVETKEZŐ GYŐZTES HIRDETÉSEDET, MÉG MA!​

A HIRDETÉSEK EGYRE DRÁGÁBBAK ÉS CSÖKKEN AZ ÁRRÉSED?

VILLÁMGYORSAN SZEMÉLYRE SZABHATÓ HOOK-OK 3 LÉPÉSBEN

Válassz célt

A vásárláshoz vezető lépcsőfokoknak megfelelően állítottuk össze a Hook-okat.

Helyettesítsd be

Formulákat kapsz, amiket másodpercek alatt a te Márkádra szabhatsz.

Adj el többet

Egy jó Hook, akár 3-4x eredményeket hozhat = több eladás, alacsonyabb CPA.

HOOK FORMULÁK
GYŐZTES KREATÍVOKHOZ

#001

Probléma Fókuszú Hook

#002

Előny Fókuszú Hook

#003

Termék Fókuszú Hook

#004

Oktató Hook

#005

Figyelemfelkeltő Hook

#006

Egyéb Hook

TÖLTSD LE A 200+ HOOK FORMULÁT!

Készíts bivalyerős kreatívokat villámgyorsan a Scrollstopper Hook formulák segítségével!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mivel a videós hirdetések egyre népszerűbbek, ezért a táblázatot úgy alakítottuk ki, hogy egyszerűen és gyorsan válogathass „üzenet hook”-okat a videóidhoz.

Természetesen statikus (kép) és szöveges hirdetésekben is használhatóak.

A videóhirdetések esetében a hook az a rövid, ütős elem, amely az első néhány másodpercben megragadja a nézők figyelmét és ösztönzi őket a videó további megtekintésére.

Gondold végig, milyen üzenetet szeretnél közvetíteni, és válaszd ki azt a hookot, amelyik legjobban illeszkedik a videód témájához és célközönségéhez.

A hookot a videó elejére kell helyezni, hogy az első néhány másodpercben felkeltsd a nézők érdeklődését.
Teszteld különböző hookok hatékonyságát, és változtass rendszeresen, hogy megtaláld azt, ami a legjobban rezonál a célközönségeddel. Mi minden hirdetést több hook variációval készítünk el, ugyanis itt dől el, hogy megnézik-e a videó többi részét.
Az üzenet hook egy szöveg. A másik nagyon fontos eleme a hook-nak a vizuális elemek, amikre itt nem térünk ki. Keress minket és segítünk.

A hirdetési platformok nem adnak közvetlenül olyan metrikát, amivel ezt mérheted. A jó hír viszont, hogy ezt beállíthatod magadnak. A bevett gyakorlat, hogy a Megjelenések számát elosztod a 3 másodperces videó megtekintésekkel. Csak szólj a hirdetéskezelődnek és ő tudni fogja, miről van szó.